Brändi on tekijä, joka erottaa yrityksesi kilpailijoista. Vahva brändi jättää pysyvän muistijäljen ja vetää puoleensa niin asiakkaita kuin työntekijöitäkin. Brändi on sitä mitä yrityksestäsi ajatellaan ja puhutaan.
Brändin tarkoituksena on tuoda tuotteeseen, palveluun tai yritykseen ominaisuuksia, joilla erottautua kilpailijoista. Nämä ominaisuudet voivat olla mitattavia, tai puhtaasti mielikuvallisia.
Brändin kuuluu
EROTTUA
"Brändi on joukko odotuksia, muistoja, tarinoita ja suhteita, jotka yhdessä ohjaavat kuluttajan päätöstä." - Seth Godin
Palvelumme yritysten brändien kehittämiseen
Olemme kehittäneet pienille ja keskisuurille yrityksille mitoitettuja brändinkehityspalveluita, ja saaneet niiden toteuttamisesta hyvää palautetta. Kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen lisäksi voit hyödyntää palveluitamme pala kerrallaan ja kehittää yrityksesi brändiä vaiheittain.
Brändistrategian startti
Brändistrategian teko alkaa yrityksesi brändin eri osa-alueiden määrittämisellä. Kaivamme esiin yrityksesi menestyspotentiaalin ja autamme löytämään tärkeimmät kehityskohteet.
Bränditutkimus
B2B-yrityksille suunnatun Brändipuntari -palvelun avulla saat selville yrityksesi brändin todellisen tilan. Haastattelemme asiakkaasi, perkaamme kilpailijasi ja tuotamme konkreettiset toimenpide-ehdotukset yrityksesi brändin kehittämiseen.
Brändi-ilmeen uudistus
Brändi-ilmeen uudistus pitää sisällään verkkosivuston ulkoasun sekä muun graafisen ilmeen suunnittelun.
Terävöitämme tarvittessa brändin ydinviestit kuten sloganin, markkinointilupauksen tai yritysesittelytekstin muodostaaksemme brändistä ehjän kokonaisuuden.
Brändiviestintäsuunnitelma
Strateginen brändiviestintäsuunnitelma ohjaamaa yrityksesi markkinointia ja viestintää. Siinä määritetään mistä asioista, missä kanavissa ja millä tavalla viestitään, jotta brändi kehittyy haluttuun suuntaan.
Graafinen ohjeisto / Brand Book
Graafinen ohjeisto ohjaa logon, värien, kuvien ja fonttien yhdenmukaista käyttöä. Brand Book on ohjeistoa laajempi kokonaisuus, jossa määritellään myös esimerkiksi yrityksen identiteetti, tarina, arvot, visio, missio, brändin osa-alueet sekä ydinviestit.
Brändiviestintä arjessa
Voit ulkoistaa koko brändi- ja markkinointiviestintäsi meille Markkinointikumppanuus -palvelumme avulla. Vastaamme silloin brändisi näkymisestä brändiviestintäsuunnitelman ja Brand Bookin mukaisesti.