fbpx

Brändin kehitys

Mistä haluaisit, että yrityksesi muistetaan?

Brändi - mikä se on?

Brändi on tekijä,  joka erottaa yrityksesi kilpailijoista. Vahva brändi jättää pysyvän muistijäljen ja vetää puoleensa niin asiakkaita kuin työntekijöitäkin. Brändi on sitä mitä yrityksestäsi ajatellaan ja puhutaan.

Brändin tarkoituksena on tuoda tuotteeseen, palveluun tai yritykseen ominaisuuksia, joilla erottautua kilpailijoista. Nämä ominaisuudet voivat olla mitattavia, tai puhtaasti mielikuvallisia.

Brändin kuuluu

EROTTUA

"Brändi on joukko odotuksia, muistoja, tarinoita ja suhteita, jotka yhdessä ohjaavat kuluttajan päätöstä." - Seth Godin

TEKO:n palvelut brändin kehittämiseen

Brändinkehityspalvelumme keskittyvät kahteen asiaan: 
1.  Mitkä ovat yrityksesi kilpailuedut ja erottautumistekijät
2.  Kuinka ne tuodaan esille siten, että ne vaikuttavat valittuihin kohderyhmiin
Palvelumme ovat tiiviitä ja tehokkaita. Ne soveltuvat niin aloittaville kuin kasvua tai kansainvälistymistä hakeville yrityksille.  

Brändin kehityksen kolme askelta

30 min ilmainen sparraus

Kerro meille yrityksesi brändin kehittämiseen liittyvistä tavoitteista, saat meiltä ehdotuksen kuinka asiassa voisi edetä, mitä homma maksaa ja mitä rahalla saa. Etäpalaveri on ilmainen eikä sido sinua mihinkään. Päätät sitten sen jälkeen olemmeko teille sopiva kumppani.
Varaa etäpalaveri
1.
2.

BRÄNDIkehityksen STARTTI

Brändikehityksen Startti -palvelussa määritämme brändisi osa-alueet, erottatumistekijät sekä kilpailuedut suhteessa kilpailijoihisi. Löydämme brändisi strategiset kulmakivet ja teemme konkreettisen suunnitelman yrityksesi brändin kehittämisestä.

Palvelun sisältö:
- Etäworkshop 2-3 h
- Kilpailijavertailu
- Yhteenvetopalaveri 1 h

HINTA 950 €

alv 0%

BRÄNDIN KEHITYS

Varsinainen brändinkehitysprojekti  voi olla laaja kokonaisuudistus tai yksittäisiin osa-alueisiin keskittyvä täsmäprojekti.

Työllä on kiinteä hinta ja aikataulu. Työn tulos tuo yrityksesi parhaat puolet esiin tavalla, joka tukee tavoitteitasi - olkoon se sitten markkinoille tuloa, kasvua tai kansainvälistymistä.
3.

100 % tyytyväisyystakuu!

Mikäli luomamme yritysilme, ydinviestit tai muu brändityön tulos ei hyvästä yrityksestämme huolimatta miellytä, emme rajoita muutospyyntöjesi lukumäärää tai laajuutta. Olemme valmiita palaamaan suunnittelupöydän ääreen kunnes lopputulos miellyttää sekä teitä että meitä!

Brändinkehitys - projektin sisältö

Brändinkehitysprojektin kokonaisuus koostuu alla olevista osa-alueista. Osa-alueet ja niiden laajuus valitaan tapauskohtaisesti, sen mukaan mitä todellisesti tarvitset.

Ydinviestien kirjoitus

Terävöitämme brändin ydinviestit kuten sloganin, markkinointilupauksen, yritysesittelytekstin sekä muut kaupallisesti tärkeimmät sisällöt.  


Brändi-ilmeen uudistus

Brändi-ilmeen uudistus pitää sisällään verkkosivuston ulkoasun sekä muun graafisen ilmeen suunnittelun. 

Houkuttelevat värit, fontit, kuvat, videot sekä muu graafinen ilme yhdistettynä tehokkaaseen ydinviestiin luovat vaikuttavan brändin.

Bränditutkimus

B2B-yrityksille suunnatun 
Brändipuntari -palvelun avulla saat selville miltä brändisi näyttää asiakkaidesi silmin.

Haastattelemme asiakkaasi, perkaamme kilpailijasi ja tuotamme konkreettiset toimenpide-ehdotukset yrityksesi brändin kehittämiskohteiksi.

Brändiviestintäsuunnitelma

Strateginen brändiviestintäsuunnitelma ohjaamaa yrityksesi markkinointia ja viestintää. Siinä määritetään mistä asioista, missä kanavissa ja millä tavalla viestitään, jotta brändi kehittyy haluttuun suuntaan.

Graafinen ohjeisto / Brand Book

Graafinen ohjeisto ohjaa logon, värien, kuvien ja fonttien yhdenmukaista käyttöä.  
Brand Book on ohjeistoa laajempi kokonaisuus, jossa määritellään myös esimerkiksi yrityksen identiteetti, tarina, arvot, visio, missio, brändin osa-alueet sekä ydinviestit.

Brändiviestintä arjessa

Voit ulkoistaa koko brändi- ja markkinointiviestintäsi meille Markkinointikumppanuus -palvelumme avulla. Vastaamme silloin brändisi näkymisestä brändiviestintäsuunnitelman ja Brand Bookin mukaisesti.

Palautteita 


  • "TEKO:n brändistrategiatyö antoi meille uusia mielenkiintoisia näkökulmia sekä hyvät valmiudet jatkaa strategiatyötämme. Voin ehdottomasti suositella. "
    Aki Kannusmäki, Camini Oy

  • Markkinointitoimisto TEKO freesasi brändiämme säilyttäen kuitenkin vahvan historiamme. TEKO ymmärsi tarpeemme ja toteutti visiomme täsmällisen tehokkaasti.
    Nordic Truckcenter Oy

  • "Pyysimme yritysilmeen uudistukseen tarjouksia useilta palveluntarjoajilta. Hintaerot olivat huimia, ja useissa tarjouksissa oli paljon ylimääräistä mukana. Tekon tarjous piti sisällään juuri ne seikat, jotka tarjouspyynnössä mainitsimme.

    Tekemänne yritysilme on paljon freesimpi kuin vanha, mutta kuitenkin meidän näköinen. Ainakin meidän silmiin sellainen helposti lähestyttävän näköinen."
    Hanna Nykänen, FinMeas Oy
  • "Ette olleet ensimmästä kertaa tätä brändityötä tekemässä, se paistoi läpi saman tien. Kokonaisuus vedettiin läpi hyvin ja napakasti. Kaikki turha liirumlaarumi jäi pois, lähdettiin samantien hakemaan etuja ja erottuvuuksia."
    Petri Welling, Baron’s Food Oy

  • "Halusimme viedä yritysilmeen uudelle levelille ja se todellakin toteutui. Vaikutuksen kyllä huomaa. Sivut on tuoneet paljon kiitosta asiakkailta ja päämiehiltä. "
    Tomi Nurmi, Tasan Autotalo Oy

Tunnista yrityksesi 
brändin elementit 
brändipyramidin 
avulla!

Yrityksesi brändi on monimuotoinen asia. Brändin hahmottaminen helpottuu, kun jaat brändin elementit eri osioihin brändipyramidin muotoon.
tutustu brändipyramidiin

Pidetäänkö palaveri?

Haluatko kuulla ideamme yrityksesi brändin kehittämiseen?
Haluatko pallotella ideoita tai saada kiinteähintaisen tarjouksen?
Varaa 30 min etäpalaveri
Palaveri ei maksa mitään eikä sido mihinkään. 
Päätät sitten sen jälkeen olemmeko teille sopiva kumppani.

_ _ _ _ _
Voit myös laittaa viestiä: tuomas@teko.fi
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram