fbpx

Brändinkehityksen startti

Maksuton etäworkshop torstaina 4.12.2025 klo 9-11

Workshop järjestetään yhteistyössä Keski-Suomen Kauppakamarin kanssa
Ilmoittaudu

Haluatko kehittää yrityksesi brändiä?

Brändistrategian Startti -workshop auttaa sinua ajattelemaan yrityksesi brändiä strategisesti ja analyyttisesti. Workshopissa opit:
  • tunnistamaan yrityksesi brändin nykytilan
  • jäsentämään sen eri osa-alueet
  • hahmottamaan kehityskohteet
  • löytämään brändinkehityksen seuraavat askeleet
Käytännönläheinen ja tiivis workshop on suunniteltu erityisesti B2B-yritysten brändinkehityksen lähtölaukaukseksi, mutta oppeja voi soveltaa myös B2C-liiketoimintaan.

Workshopin sisältö:

1.  Käytännön esimerkkejä vahvan brändin hyödyistä
2. Yrityksesi brändin eri osa-alueiden määrittäminen
3. Brändin osa-alueiden merkitys – onnistumisia ja epäonnistumisia
4. Ostajapersoonan määrittely
5. Brändin tietoinen positiointi suhteessa kilpailijoihin
Workshopissa työskentelet itsenäisesti mutta ohjatusti, suosittelemme varautumaan kynän ja paperin kera. 

Workshopin ohjaajat

Tuomas Saarinen

tuomas@teko.fi
040 574 1000
Yrittäjä/toimitusjohtaja, jolla on yli 15 vuoden kokemus liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin kehittämisestä.

Lari Kemiläinen

lari@teko.fi
0400 800 810
Brändinkehityksen pitkän linjan ammattilainen, joka on osallistunut yli sadan pk-yrityksen brändin kehittämiseen eri rooleissa.

Yhteistyössä

Workshop järjestetään yhteistyössä Keski-Suomen Kauppakamarin kanssa.

Aika ja paikka

Torstai 4.12.2025 klo 9-11, etäworkshop (Teams). Workshop on maksuton.

Ilmoittaudu

Paikkoja on rajoitetusti, ilmoittaudu heti!

    Jos kysyttävää herää, soita tai laita viestiä! 
    Tuomas Saarinen
    040 574 1000
    tuomas@teko.fi 

                 *
            *
       *
    *

    Palautteita bränditöistämme


    • "TEKO:n brändistrategiatyö antoi meille uusia mielenkiintoisia näkökulmia sekä hyvät valmiudet jatkaa strategiatyötämme. Voin ehdottomasti suositella. "
      Aki Kannusmäki, Camini Oy

    • "TEKO:n kanssa toteutettu brändiuudistus on ollut keskeinen tekijä siinä, että FinMeas on pystynyt kasvamaan uudessa asiakasryhmässä ja vahvistamaan jalansijaa kansainvälisillä markkinoilla. "
      Hanna Nykänen, FinMeas Oy
    • Markkinointitoimisto TEKO freesasi brändiämme säilyttäen kuitenkin vahvan historiamme. TEKO ymmärsi tarpeemme ja toteutti visiomme täsmällisen tehokkaasti.
      Nordic Truckcenter Oy

    • "Ette olleet ensimmästä kertaa tätä brändityötä tekemässä, se paistoi läpi saman tien. Kokonaisuus vedettiin läpi hyvin ja napakasti. Kaikki turha liirumlaarumi jäi pois, lähdettiin samantien hakemaan etuja ja erottuvuuksia."
      Petri Welling, Baron’s Food Oy

    • "Halusimme viedä yritysilmeen uudelle levelille ja se todellakin toteutui. Vaikutuksen kyllä huomaa. Sivut on tuoneet paljon kiitosta asiakkailta ja päämiehiltä. "
      Tomi Nurmi, Tasan Autotalo Oy

    Brändin kehitys luo kilpailuetua

    Vahva brändi auttaa:

    • sitouttamaan asiakkaita
    • erottumaan kilpailijoista
    • saamaan tuotteista/palveluista paremman hinnan
    "Brändi on yrityksellesi kertynyt tunnettuus ja maine – eli se, millä yrityksesi erottuu vastaavia tuotteita tai palveluita tarjoavista kilpailijoistaan"
    rocket
    linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram