Jyväskyläläinen FinMeas Oy on tullut tunnetuksi pohjarakentamisen geoteknisen monitoroinnin pioneerinä. Tarve verkkosivuston visuaalisen ilmeen päivittämiseen nousi esiin kaivosten pato- ja ympäristötarkkailujärjestelmien tullessa liiketoiminnan toiseksi tärkeäksi painopistealueeksi.
“Lähestyimme useita palveluntarjoajia pyytäen ehdotuksia ja tarjouksia. Hintaerot olivat huimia, ja useissa tarjouksissa oli paljon ylimääräistä mukana. Tekon tarjous piti sisällään juuri ne seikat, joita kaipasimme ja jotka tarjouspyynnössä mainitsimme” kertoo FinMeas Oy:n Hanna Nykänen
Aloituspalaverissa perehdyimme Finmeasin ihmisiin, historiaan,toimintaan, asiakkaisiin ja tulevaisuuden suunnitelmiin.
“Palavereissa tuli ilmi halu ymmärtää meidän liiketoimintaa ja meidän asiakkaitamme. Niiden asioiden läpikäynti oli myös meille tärkeää, jotta ymmärrettiin mitä verkkosivustolle kannattaa laittaa. Tekon ja erityisesti Tuomaksen liiketoimintaymmärrys kyllä näkyi, kun yhdessä mietimme kuinka liiketoiminnan eri painopisteet kannattaa jatkossa tuoda esille. Hirmu hyvin kuuntelitte kaikkia meidän toiveita, mutta osasitte tuoda myös sellaisia pointteja mitä me ei ehkä oltu ajateltu.“
Projekti alkoi yritysilmeen uudistamisella värimaailmaa ja logoa hieman modernisoiden. Vaikka tärkeimmät kaupalliset sisällöt ja ydinviestit uudistuivat, hyödynnettiin aiemman sivuston sisältöartikkelit lähes sellaisenaan.
"Tekemänne yritysilme on paljon freesimpi kuin vanha, mutta kuitenkin meidän näköinen. Ainakin meidän silmiin sellainen helposti lähestyttävän näköinen."
Tutustu FinMeasin uuteen yritysilmeeseen ja verkkosivustoon
tästä.
Toteutimme myös verkkosivuston dokumentaation ja laadimme kattavan ohjeen sivuston sisällön muokkaukseen. Teimme myös hieman muuttuneesta logosta painokelpoiset versiot eri käyttötarkoituksiin.
“Helppo projekti oli meille, kaikki meni niin sujuvasti. Vasteajat kaikessa, alkaen jo ihan tarjouksen pyytämisestä, oli tosi nopeita. Mekin osataan olla tarvittaessa vähän sellaisia pilkunviilaajia, mutta hyvin otitte kaikista meidän kommenteista kopin. Kommunikoitte myös hyvin koko projektin ajan, tiesimme koko ajan mitä tapahtuu. Teillä lukee nettisivuillanne että “tehdään olennainen”, se jotenkin paistoi heti alussa läpi tekemisestänne.”
“Varmaan paras palaute on se, että olemme valmiina jatkamaan yhteistyötä tulevaisuudessakin. Itselläni on nyt luottavainen olo, kun lähdemme pohtimaan markkinointiin jotain uutta laitamme kyllä teille heti viestiä. Teillä on hyvä tiimi siellä taustalla.”
Yhteistyömme onkin jatkunut mm. Google Ads -markkinoinnin myötä.