Viva Electric Jets suunnittelee ja valmistaa innovatiivisia sähköisiä vesijettejä. Nykyisin Mikkelin sähköisen liikkumisen klusterissa päämajaansa pitävä yritys on herättänyt kansainvälistä mielenkiintoa - toimiihan yrityksen brändilähettiläänä itse Mika Salo. TEKO on ollut mukana vahvasti mukana VIVA:n brändin rakentamisessa.
Vuorovaikutus VIVA:n omien visuaalisten suunnittelijoiden kanssa on vaatinut TEKO:lta joustavuutta ja ketteryyttä. Yhteistyö on sujunut mutkattomasti, toteaa Altti Näsi, VIVA:n viestintä- ja brändivastaava:
“Yhteistyö on sujunut tosi hyvin. Olen toiminut paljon eri mainostoimistojen kanssa ja teidän selkeä etu on erittäin nopea toiminta. Huomaa että teillä on oma vakiintunut toimintamalli, jossa asioihin tartutaan reippaasti. Jos asioita pallotellaan liian kauan piirustuspöydällä, aikaa kuluu eikä mitään tulosta näy. Sen takia olenkin suositellut teitä usealle muulle taholle.”
Merkittävä osa yrityksen brändimielikuvasta muodostuu itse tuotteen, sähköisen vesijetin muotoilusta, jonka on toteuttanut teollinen muotoilija Jaakko Kivioja. Markkinoinnissa näkyvä yritysilme muodostaa tuotteen kanssa ehjän kokonaisuuden. TEKO on mukana suunittelemassa yrityksen brändiä ja kehittämässä etenkin verkossa näkyvää ilmettä.
“Verkkosivujen ilme on todella raikas, siitä on tullut tosi paljon hyvää palautetta. Brändi on nyt tosi hyvällä mallilla, toki ketterää kehitystä tarvitaan jatkossakin.”
Yhteistyö VIVA:n ja TEKO:n välillä jatkuu aktiivisena mm. somevideoiden tuotannon muodossa. Näsi jatkaa vielä, että:
“Tehän olette oikeastaan ongelmanratkaisijoita. Jos meillä herää jokin ajatus, niin teillä on hyvin pian siihen ratkaisu. Saatte kyllä oikein hyvän arvosanan yhteistyöstämme. Mutta jos yksi asia pitää nostaa esiin TEKO:n vahvuuksista, se on kuuntelu. Arvostan sitä, että kuuntelette tarkalla korvalla ja heitätte vastaideoita. Näin tulee hyvä lopputulos."
Tutustu VIVAN brändiin ja verkkosivustoon tästä.